Parametry dobrej drukarni

Wielu właścicieli firm sądzi, że jakość wykończenia materiałów promocyjnych(ulotki, plakaty) jest ważny maksymalnie drugorzędne, lub też że jest to wręcz sprawa pozbawiona znaczenia. Tymczasem niechlujne, nieestetyczne materiały reklamowe wywołują rezultat wręcz przeciwny do planowanego. Zwykle sądzi się, że najistotniejsze czynniki dobrej, skutecznej reklamy to szeroko rozumiany przekaz, a zatem hasło reklamowe, umiejętne przemówienie do konkretnych wrażeń oraz w ten sposób podobne. Jednak tak naprawdę wszystko to jest nieco bardziej skomplikowane: nawet najkorzystniejszy, najstaranniej obmyślony przekaz okaże się złej jakości jeżeli zostanie podany potencjalnemu konsumentowi w nieestetycznej kondycji. Finalnie zatem trzeba pamiętać, iż skuteczna reklama powinien składać się nie z 1, ale z 2 tak istotnych czynników: pierwszy z nich to przekaz, natomiast drugi to najzwyczajniej w świecie estetyka wykonania, czyli mówiąc w inny sposób metoda.

 

Produkcja saszetek


Autor zdjęcia: Lee Russell

Tak jak spotkać dobrą drukarnię?

Najczęściej, najważniejszym kryterium przy wyborze drukarni powinna być renoma. Jeżeli dana drukarnia cieszy się stałym, wieloletnim uznaniem ze strony swych klientów, posiada mocną, stabilną pozycję na rynku a także jest zazwyczaj uznawana za sprawdzoną markę, to możemy ze sporą dozą pewności domiemywać, że mamy styczność z firmą, która oferuje pracy cechujące się w odpowiedni sposób wysokim standardem. Jednakże nie oznacza to w ogóle, iż posiadamy kierować się wyłącznie renomą, całkowicie powstrzymując się od samodzielnej oceny kompetencji ściśle określonej drukarni. Opłaca się poświęcić więc zwracać uwagę na przykład na to, lub dana drukarania korzysta z nowoczesnego wyposażenia drukarskiego(bez dobrych drukarek nie ma dobrych wydruków, to zasadnicza zasada). Po drugie nalezy zapoznać się z przykładowymi projektami, które były zrealizowane poprzez drukarnię, z jaką mamy zamiar współpracować. Jeśli poprzednie realizacje cechowały się wysoką jakością wykończenia, to nie ma żadnego racjonalnego powodu, dla jakiego powinniśmy myśleć, że teraz może być odmiennie.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Drukarnia i oznaczony tagami , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>